Entry: Lutut ku Gedebuk! Monday, February 07, 2005



Hari Sabtu, aku dapat surat from Malaysian Flying Academy (MFA). It's the academy prospectus. Memang menarik but when it comes to the whole course fees, RM145,000 for 60 weeks!!! Damn!!! I thought so. So, dia bagi instructions on how to apply for the course. Kinda simple but the exam surely like shit. Hehehe.

Sabtu malam, 1am-3am (Sunday morning)...aku main futsal dgn geng CDO(Apai, Leman, Mike, Yaabbna, Bobba, Unag, Bahau, Karip, Ap) dan geng clique aku. Well, walaupun lutut still rasa sakit, aku main jugak! Degil sungguh! Mula-mula main, dapat score 2 goals. Lepas tu...tibe tibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je ade org tekel aku, pastu gedebuk aku jatuh. Lutut belah kiri aku yg sakit tu....haaa...lutut tu la yg kena lantai dulu. Gedebuk! Hamik ko! Leman  cakap ade bunyik  masa aku jatuh tu. Sakitnya jgn cerita la. Aku mula la teringat hospital. Takkan nak masuk balik kot. Nasib baik tak patah ke apa. Memang sakit sangat sampai aku kena keluar dari court futsal tu. Aku rest jap...

Lepas rest, aku berjalan-jalan. Pastu aku rasa cam dah ok, aku sambung main futsal balik. Kali ni aku score 5 gol! Lebih daripada sebelum aku sakit tadi. Muahahahahah...errr..still sakit lagi sebenarnya...so, aku berhati-hati la masa main tu supaya tak jatuh lagi.

Hari Ahad, gi kenduri kahwin Fariz aka Salji & Aida. SELAMAT PENGANTIN BARU! Amat cocok sekali pasangan ini. Tahniah!

Lepas kenduri kawin, gi amik Dell kat UIA, then gi karaoke dgn geng CDO. Ape lagi, melalak sampai kul 7pm. Pastu gi NZ...lepak sana dgn geng CDO sambil bercerita tentang kisah silam. Sedih aku mendengarnya. Well, nanti la cerita utk entry yg akan datang...

   10 comments

walkthrulife
February 7, 2005   02:10 PM PST
 
jaga2 lutut tu..nak pakai lama.
yaabbna
February 7, 2005   02:48 PM PST
 
ko ok la..lutut ko jatuh kena lantai..Aku pulak jatuh,kepala aku kena kepala lutut karip..sakit dan pening..
Ap
February 7, 2005   02:48 PM PST
 
pasangan yang indah...
madulebah
February 7, 2005   03:26 PM PST
 
wooh.. yang aku nampak semalam tuh la 'PC' baru kau?? apasal x tunjuk kat aku?? nih ala2 suruk2 plak..
ND
February 7, 2005   03:35 PM PST
 
Uishhh...tu kawan kitorang la nida...bukan "PC" baru aku...nuar ni saje je nak kenakan aku dgn dia..ishk ishk..
aleeya
February 7, 2005   04:38 PM PST
 
x serik2 eh nd.. hehe
ND
February 7, 2005   04:46 PM PST
 
mmg tak serik...hihi...sbb best woo
risya
February 8, 2005   10:05 AM PST
 
bunyi ke? better check weh.. jgn nyosal kemudian hari...
wanda
February 8, 2005   01:30 PM PST
 
ish ish budak nd nih..satgi terus kong lutut ha sapa yg susah makpak hang gak hehe..kalau tak kena wat knee replacement hahahah..dah2 ler tu..heh mak cik membebel sat
ND
February 8, 2005   02:57 PM PST
 
haha wanda...takpa..lutut aku kuat lagi...kekeke

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments