Entry: Dunno which one to choose Monday, December 13, 2004



Aku still tgh blur. Taktau nak pilih lagu mana satu. Ni ada list baru...

Ramli Sarip - Bukan Kerna Nama
Flop Poppy - Atas Nama Cinta
VE - Ayu
Glen - Januari

list lama...

Sheila On 7 - Itu Aku
Spider - Rela Ku Pujuk
Lagu Belaian Jiwa dah normal..sama cam lagu Kau Ilhamku..dah normal sgt..hehe...So, nak pilih mana eh utk dlm 150-200 crowds? Yang boleh menghiburkan jugak la...Lagu Sheila On 7 - Itu Aku...aku takde guitar chord...sesapa bleh kasi tak kalau ade?...and also lagu Innuendo - Nanti...kalau sesapa yg tak guitar chord lagu tu..reply kat sini eh?..thanks...

Anyway, to all bloggers, jom join Gathering Geng Jurnal 26 Disember ni. More details at http://gath2004.diaryland.com

   11 comments

zhoulsz
December 14, 2004   10:19 AM PST
 
kenapa aku sarankan ramli sarip? pasal aku suka ayat

"aku menulis bukan kerna nama..."

hehe.
aleeya
December 14, 2004   11:49 AM PST
 
nd nyanyi lagu flop poppy tu tau..!!
for me.. :)
aleeya
December 14, 2004   11:49 AM PST
 
nd nyanyi lagu flop poppy tu tau..!!
for me.. :)
xmen
December 14, 2004   11:55 AM PST
 
Ko nyanyi lagu Dygta je - Kerana Ku Sayang Kamu.... ko kan ade yg acuostic punye... :)
aleeya
December 14, 2004   04:20 PM PST
 
nak lagu flop poppy!!
aleeya
December 14, 2004   04:20 PM PST
 
nak lagu flop poppy!!
zuril
December 15, 2004   04:03 AM PST
 
slmt bergathering..
erm..lagu flop poppy okay jugak.. :)
lin nie
December 15, 2004   12:33 PM PST
 
ND..bawak 2 3 lagu trus le wat madley...

lagi senang takyah penin nak pilih
akmal
February 17, 2006   11:53 AM PST
 
haii leh tak nak mintak chord lagu atas nama cinta -flop poppy...winter_boyzz88@yahoo.com
akmal
February 17, 2006   11:54 AM PST
 
haii leh tak nak mintak chord lagu atas nama cinta -flop poppy...winter_boyzz88@yahoo.com
iman
March 9, 2006   06:35 AM PST
 
Bleh tak mintak kod lagu dygta kerna ku sayang kamu?

Hantar kat email gue...dragon_leoboy297@hotmail.com

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments