Entry: Lagu ape eh? Friday, December 10, 2004



Aku terfikirkan lagu yg sesuai utk perform dengan gitar sambil menyanyi, ataupun menyanyi beramai-ramai sambil bermain gitar. Setakat ni, aku dah kumpul beberapa buah lagu tempatan yang boleh buat utk perform...

Spider - Rela Ku Pujuk
Man Bai - Kau Ilhamku
Innuendo - Belaian Jiwa
Sheila On 7 - Itu Aku
Aku dapat fikir yang tu je, aku taktau lagu ape nak main lagi...preferably, lagu melayu je la...any ideas?

   11 comments

walkthrulife
December 11, 2004   01:33 AM PST
 
sheila on 7 - berhenti mengharap
afxzal
December 11, 2004   09:12 AM PST
 
aler.. baru nak suggest lagu berhenti mengharap tue.. lagu apa lagi eks? hurm... lagu warisan wanita terakhir by teachers pet pon best gak. tp tak tau ler sore ko seswai ke tak..
Op
December 11, 2004   11:57 AM PST
 
cayalah! nd akan perform masa gathering. tepuk tepuk tepuk!
toped
December 11, 2004   01:03 PM PST
 
ameklahh itu aku.. tak rmai lagik orang perform!! tak pun lagu nie.. bila rindu by ruffedge!! ahahah nak gempak laie...amek lagu siti nieee..perghhh adjust kasik beshh main gitar..nyanyi!!
afxzal
December 12, 2004   09:43 AM PST
 
lagu bila rindu pun best gak (setuju ngan toped), lagu nanti~innuendo pun ok gak apa... lagu DAN by So7 pun boleh tahan tp dah ramai nyanyi..
petz
December 13, 2004   07:14 AM PST
 
Aku macam biasa...menjadi pengkritik....... :p
ND
December 13, 2004   08:43 AM PST
 
err..lagu bila rindu..aku tatau chord gitar....lagu nanti by innuendo pun aku tatau chord gitar...korang tau tak?..kalau tau, kasi la aku..
aleeya
December 13, 2004   09:25 AM PST
 
atas nama cinta - flop poppy !

leh tak nd?
risya
December 13, 2004   11:29 AM PST
 
buat aku tersenyum-s07.. nak chord?
afxzal
December 13, 2004   02:06 PM PST
 
erk.. aku pun tak tau.. ko tau? muahahahah!!! tak kisah lah lagu ape pun janji perform.. life nyer.. tak sabor aku nak tgk nih!!
zul_hopes
January 4, 2006   02:24 PM PST
 
u d'best

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments